Beschikbaarheid van mijn wagen beheren
Als BattMaxklant beheer je zelf de beschikbaarheid van je wagen (voor andere gebruikers). Dit doe je via het menu “Voertuigen”. Selecteer hier de wagen die je wilt beheren en ga naar de tab “Beschikbaarheid”.
Als je wagen standaard “niet beschikbaar” is voor andere gebruikers en je wilt deze beschikbaar stellen, voeg je een beschikbaarheid toe aan de kalender van je wagen. Dit kan zowel eenmalig als terugkerend worden toegevoegd. Je kunt deze beschikbare slots ook aanpassen of verwijderen, zolang er geen boekingen zijn.
Als je wagen standaard “beschikbaar” is voor andere gebruikers, kun je voor eigen gebruik geblokkeerde tijdstippen inplannen. Ook dit kan zowel eenmalig als herhaaldelijk. Vergeet niet dat je ook altijd toegang hebt tot alle andere voertuigen in de BattMobility vloot.
Meer informatie hierover vind je hier: Demo Beschikbaarheid van mijn wagen beheren
Zelf mijn wagen gebruiken
Als je wagen “niet beschikbaar” is voor andere gebruikers, is deze alleen beschikbaar voor “privégebruik”. Om via de app de wagen te kunnen ontgrendelen en/of vergrendelen tijdens privégebruik, zie je in het menu “Reservaties” altijd de mogelijkheid om je wagen te openen of te sluiten, nadat je de sleuteldetector in de sleutelhouder hebt geschoven. Zo maak je een soepele overgang tussen privégebruik en gebruik door andere leden van de BattFamilie mogelijk.
Meer informatie hierover vind je hier: Demo Eigen wagen gebruiken als BattMax
BATTMOBILITY
BattMobility NV - Maatschappelijke zetel Muinkkaai 53, 9000 Gent - RPR Gent BTW 0697.709.023 - BELFIUS BE53 0689 4223 1553