Hoe sluit ik de wagen tijdens de reservatie?
Tijdens de reservering vergrendel je de wagen met de autosleutel, die je in het handschoenenkastje (of bij Tesla’s in de middenconsole) vindt. Deze sleutel neem je dan mee wanneer je de auto tijdens de reservatie verlaat. Opgelet! Het sluiten van de auto doe je niet met de app tijdens de reservering. Je sluit de auto…
Lees meerWat bij schade aan de wagen?
Via de “Self Check-in” en “Self Check-out” functies in de app, moet je schade voor én na gebruik melden door foto’s te controleren of toe te voegen en een omschrijving van de schade te geven. Als er al schade is gemeld door een vorige gebruiker, wordt dit ook meteen weergegeven.
Lees meerIk vind de wagen niet, wat nu?
Geen paniek. Je kunt altijd de locatie van je wagen vinden via de app. Vergeet niet om het scherm in de app even te vernieuwen, zodat je zeker bent van de live locatie. Voor je reservatie ontvang je een mail met samenvatting van de reservatie. Zo vind je de wagen in een mum van tijd!
Lees meerHoe sluit ik de auto tijdens een reservatie?
Tijdens de reservering sluit je de wagen gewoon met de autosleutel, die je in je handschoenenkastje vindt. Deze sleutel neem je dan ook mee wanneer je de auto verlaat.
Lees meerHeb ik een sleutel nodig om te rijden?
Neen hoor, de app is meteen jouw sleutel. Ga naar je reservatie in de BattMobility app. Klik op ‘Begin het voertuig te gebruiken’. Swipe naar rechts om te ontgrendelen. Je wagen opent binnen 15 seconden. Wat als ik de wagen wil sluiten tijdens mijn reservering, zonder dat ik de reservering stop? Tijdens de reservering vergrendel…
Lees meerHoe beheer ik de wagen als BattMax-klant?
Beschikbaarheid van mijn wagen beheren Als BattMaxklant beheer je zelf de beschikbaarheid van je wagen (voor andere gebruikers). Dit doe je via het menu “Voertuigen”. Selecteer hier de wagen die je wilt beheren en ga naar de tab “Beschikbaarheid”. Als je wagen standaard “niet beschikbaar” is voor andere gebruikers en je wilt deze beschikbaar stellen,…
Lees meerHoe reserveer ik een elektrische wagen?
In de app vind je een overzicht van alle BattMobility voertuigen en hun locatie. Om te reserveren, heb je de volgende opties: 1. Reserveer een elektrische wagen en rij Heb je direct een wagen nodig? Via “Reserveer & Rij!” vind je gemakkelijk een overzicht van de voertuigen die op dat moment beschikbaar zijn in jouw…
Lees meerHoe start ik de BattMobility app?
Open de app Log in met je gebruikersnaam (e-mailadres) Voer je zelfgekozen paswoord in Meld je aan Bij registratie ontvang je de volledige startgids. Bekijk hier ook de demo ‘opstarten app’.
Lees meerHoe download ik de app?
Zodra je je hebt geregistreerd bij BattMobility, ontvang je van ons een e-mail om je account te activeren. Dit doe je door een wachtwoord in te stellen. Als je dat hebt gedaan, kun je de app downloaden via:
Lees meerDe batterij is bijna plat. Wat nu?
Geen paniek! Met ongeveer 30.000 laadpunten is België uitstekend uitgerust voor het opladen van je elektrische voertuig, en dit aantal blijft stijgen. Actuele informatie over de beschikbare laadpalen vind je in apps zoals ChargeMap of PlugSurfing. Ook verschillende mobiliteitsapps zoals TomTom kunnen je een actueel overzicht geven van de beschikbare laadpalen. De volledige lijst van…
Lees meer